ATRIBUŢII
1. Înregistrarea, completarea şi ţinerea la zi a registrelor agricole pe suport de hârtie şi electronic;
2. Furnizarea periodică ( lunar, trimestrial, anual) a datelor statistice solicitate din registrele agricole de Direcţia Judeţeană de Statistică, Direcţia Generală a Finanţelor Publice, Direcţia Generală pentru Agricultură;
3. Verificarea pe teren a corectitudinii datelor declarate de către contribuabili în Registrul Agricol;
4. întocmirea şi eliberarea adeverinţelor pe baza datelor din Registrul Agricol, solicitate de către cetăţeni necesare în diferite domenii (fiscal, agrar, al protecţiei sociale, edilitar- urbanistic, Casa de Sănătate, A.P.I.A, şcolar, şi alte asemenea) ;
5. furnizarea de date din Registrul Agricol la solicitarea instanţelor de judecată;
6. întocmirea și eliberarea atestatelor de producător și a carnetelor de comercializare a produselor agricole pe piaţă;
7. verificarea şi vizarea pentru conformitate a declaraţiilor contribuabililor depuse la DITL în vederea calculării impozitului pe teren.
8. asigurarea consultanţei privind modul de aplicare a legilor fondului funciar;
9. evidenţierea şi eliberarea titlurilor de proprietate în baza legilor fondului funciar;
10. promovarea în instanţă a acţiunilor de anulare şi corectare a titlurilor de proprietate greşite;
11. verificarea şi înregistrarea contractelor de arendare în registrul special;
12. asigurarea întreţinerii, fertilizării şi bunei utilizări a suprafeţelor de păşune;
13. sprijinirea acţiunilor sanitar veterinare pe teritoriul municipiului Satu Mare;
14. verificarea, prelucrarea documentelor depuse pentru vânzarea-cumpărarea terenurilor agricole situate în extravilan cu procedurile ce decurg din aplicarea Legii nr.17/2014;
15. pregătirea întregii documentații privind arhivarea dosarelor;
16. asigurarea asistenţei de specialitate compartimentelor din instituţie, la solicitarea acestora, privind datele din compartimentul nostru;
17. asigurarea unor răspunsuri într-un timp scurt la solicitările cetăţenilor;
18. urmărirea prestărilor de serviciu a ocoalelor silvice, participarea la efectuarea inspecţiilor în teritoriu, privind pădurile municipiului;
19. asigurarea elaborării raportului de specialitate aferent proiectelor de hotărâri iniţiate de primar, în domeniu propriu de activitate;
20. activităţi în domeniul resurselor umane - programarea concediilor de odihnă, de actualizare, completare, modificare a fişelor posturilor, modificare a structurii funcţiilor publice din cadrul comportamentului, propuneri privind managementului salariaţiilor, etc..
Legislație specifică:
Funcţionari angajaţi