Planificarea anuală [săptămânală] a realizării obiectivelor din Lista de investiţii aprobată HCL cu toate fazele şi etapele aferente legislaţiei
Asigurarea Comisiilor de licitaţii, recepţii
Asigurarea urmăririi execuţiei obiectivelor prin inspectori de şantier conform legislaţiei
Asigurarea avizelor, acordurilor, etc. pentru obţinerea Certificatelor de urbanism şi Autorizaţiilor de construire [demolare]
Întocmirea, urmărirea şi finalizarea Contractelor de derulare a obiectivelor de investiţii
Asigurarea decontării serviciilor, lucrărilor conform contracte [decontări, lucrări, facturi, etc.]
Evidenţa contractelor de investiţii - asigurarea derulării componentelor legale şi administrative a acestora
Administrarea investiţiilor şi alimentarea datelor prin programul SAP
Întocmirea şi comunicarea săptămânală a stadiilor de realizare a obiectivelor de investiţii [website] - de importanţă publică
Comunicări statistice, informări şi situaţii pentru alte instituţii privind investiţiile Consiliului local al municipiului Satu Mare şi strategii multianuale
Asigurarea derulării şi realizării investiţiilor derulate prin Programul CNI [Săli de Sport, etc.]
Asigurarea derulării şi realizării investiţiilor derulate prin Programul ANL
Colaborare Programe de finanţare UE şi alte
Promovarea, susţinerea şi punerea în aplicare a HCL privind obiectivele de investiţii
Asigurarea documentaţiei tehnice şi procedurilor pentru parteneriate, asocieri şi alte lucrări de investiţii
Registru de evidenţă a facturilor în sistemul de decontare
Registru de evidenţă a RECEPŢIILOR
INVENTARUL anual al investiţiilor în curs - închidere
Urmărirea derulării conform ROF a înregistrării în contabilitate [patrimoniu] a obiectivelor de investiţii - finalizată
Colaborarea cu Compartimentul Prognoze - privind derularea proiectelor finanţate pe diferite fonduri - pe programele UE
Propuneri privind activitatea de Audit privind rezultatele, implementarea programelor de investiţii
Elaborarea de programe şi strategii de investiţii pe termen mediu şi lung
Asigurarea participării, evidenţei şi organizării şedinţelor CTE
Iniţierea şi asigurarea în cadrul legislaţiei de promovare a procedurilor privind aplicarea legislaţiei în domeniul Conservării energiei programelor de cadastru, mediu, etc. pentru promovarea investiţiilor
Evidenţa şi monitorizarea investiţiilor contractate şi finanţate prin Programe UE [ISPA, CBA, etc.]
Rapoarte anuale privind activitatea serviciului
Legislație specifică:
ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
LEGE nr. 422 din 18 iulie 2001 privind protejarea monumentelor istorice, cu modificările și completările ulterioare,
LEGE nr. 10 din 18 ianuarie 1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările și completările ulterioare,
HOTĂRÂRE nr. 273 din 14 iunie 1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora, cu modificările și completările ulterioare,
HOTĂRÂRE nr. 907 din 29 noiembrie 2016 privind etapele de elaborare și conținutul-cadru al documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare,
LEGE nr. 273 din 29 iunie 2006 privind finanţele publice locale, cu modificările și completările ulterioare,
LEGE nr. 98 din 19 mai 2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare,
HOTĂRÂRE nr. 395 din 2 iunie 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare,
LEGE nr. 50 din 29 iulie 1991 privind autorizarea executării construcţiilor şi unele măsuri pentru realizarea locuinţelor, cu modificările și completările ulterioare,
HOTĂRÂRE nr. 343 din 18 mai 2017 pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora, cu modificările și completările ulterioare,
HOTĂRÂRE nr. 264 din 13 martie 2003 privind stabilirea acţiunilor şi categoriilor de cheltuieli, criteriilor, procedurilor şi limitelor pentru efectuarea de plăți în avans din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare
Funcţionari angajaţi
Munich Sorin - consilier
Bereș Dorin - consilier
Șuhani Mihai - consilier
Neacșu Adrian - consilier
Boroș Sergiu - consilier
Stan Mihaela - consilier
Salut!
Noi suntem cookie-urile
Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare vă exprimați acordul pentru folosirea cookie-urilor conform Regulamentului (UE) 2016/679.
Politica de cookies
Selectează cookie-urile pentru a accepta
Politica de Cookie
Măreşte text
Micşorează text
Alb/Negru
Contrast ridicat
Contrast negativ
Fundal deschis
Legături evidenţiate
Font lizibil
Audio
Resetare
Modulul citire text este activ. Vă rugăm permiteți ,,autoplay" paginii web sau dați click pe buton pentru a permite citirea textului.