SERVICIUL RELAŢII PUBLICE
SERVICIUL RELAŢII PUBLICE
ADRESA: P-ta 25 Octombrie, nr.1, parter, cam.5
TELEFON: 0261/807553; 807555; 807556; 807557; 807574
FAX: 0261/710915
E-mail: [email protected]
Şef serviciu: Baica Georgeta

ATRIBUŢII

Actele normative care stau la baza activităţii noastre sunt :

  • Ordonanța 27/2002 privind soluţionarea petiţiilor
  • Legea 544/2001 privind informaţiile de interes public
  • Legea 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică
  • HG 1723 /2004 privind Programul de măsuri pentru reducerea birocraţiei în activitatea de relaţii cu publicul
  • Legea 196/2018 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari și administrarea condominiilor

Compartimentul nostru prin activitatea desfăşurată asigură:

  • informarea cetăţenilor sau a persoanelor juridice, privind activitatea primăriei şi a consiliului local, oferind la cerere relaţii privind modalitatea de obţinere a unor documente, avize, aprobări.
  • înregistrarea cererilor, sesizărilor, reclamaţiilor, adresate primăriei respectiv consiliului local cu ajutorul unui program informatic de tip intranet.
  • predarea pe baza unor evidenţe a tuturor cererilor, sesizărilor, reclamaţiilor depuse, compartimentelor de specialitate spre competentă rezolvare.
  • predarea către solicitant a răspunsurilor, autorizaţiilor, avizelor la cererile , sesizările, reclamaţiile rezolvate .
  • îndosarierea şi arhivarea petiţiilor şi a răspunsurilor adecvate repartizate biroului nostru, până la predarea lor definitivă la arhiva primăriei.
  • organizarea activităţii de audienţe la primar, viceprimari, secretar, şefi de servicii, programarea pentru audienţe.
  • informarea solicitanţilor cu privire la servicii oferite de alte instituţii, organizaţii, prestatori de servicii în limita posibilităţilor de informare existente.
  • urmărirea soluţionării şi redactarea în termenul legal al răspunsurilor la solicitările de informaţii de interes public.
  • consilierea, îndrumarea asociaţiilor de proprietari în probleme de administrare , gestiune economico-financiară obligaţii privind managementul proprietăţii şi în general aplicarea legislaţiei în domeniul locativ
  • controlul financiar contabil al asociaţiilor de proprietari
  • preluarea corespondenţei prin poştă, înregistrarea ei şi predarea la compartimentele de specialitate destinatare
  • expedierea corespondenţei primăriei către destinatari

Funcţionari angajaţi

  • Airinei Nicoleta - consilier
  • Negru Angelica - consilier
  • Moraru Monica - consilier
  • Bercheșan Liliana - consilier
  • Ternar Adriana - referent
  • Nagy-Kassa Renata - consilier

Compartimet civic și asociații de proprietari

  • Adresa: P-ta 25 Octombrie, nr.1, parter, cam.5A
  • Telefon: 0261/807559
  • E-mail: [email protected]
  • Caia Monica - consilier